Esencja życia i młodości. Przeżyj jeszcze raz wszystkie młodzieńcze przygody
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Regulamin Forum

Go down 
AutorWiadomość
Kami-Sama
Bóstwo
avatar

Posty : 91

PisanieTemat: Regulamin Forum   12/3/2016, 22:52

1. Administracja nie zawsze ma racje, mylić się, rzecz ludzka.
2. Rejestrując się akceptujesz regulamin. Pamiętaj że nieznajomość prawa nie zwalnia Cię z przestrzegania zasad, dlatego zachęcamy do jego przeczytania.
3. Łamanie regulaminu grozi ostrzeżeniem bądź banem, w zależności od stopnia przewinienia.
4. Choć Administracja ze wszystkim  chciałaby pomóc, ma też swoje życie. Nie siedzi na forum 24H (choć niektórzy to nołlajfy) i wypadają im jakieś obowiązki oprócz pilnowania  forum, dlatego prosi się o wyrozumiałość i nie wypominanie im, że czegoś nie zrobili w czasie niemożliwym do zrealizowania . Mamy również Mistrzów Gry, odpowiednio przygotowanych do rozpoczynania rozgrywek.
5. W przypadku ponad 3 miesięcznej nieobecności na forum, konto zostanie usunięte.
6. Wygląd postaci powinien być zaczerpnięty z anime/mangi/OVA/gry/książki/jakiegoś artysty etc. - byle to był rysunek. Wizerunki ludzkie zabronione.
7. Konto Partnerstwa nie jest do spamu. Jeżeli ktoś wejdzie na Partnerstwo w celu innym od wymiany bannerami, nastąpi ban na IP oraz na CB.
8. Zakazuje się zakładania konta w celu reklamacji nie związanych z forum rzeczy.
9. Nie wolno kopiować cudzych KP ani pomysłów na postacie (chyba że uzyskacie takową zgodę). Plagiaty są niedozwolone i będą tępione. Zabrania się również kopiowania czegokolwiek z tej strony na inne fora.
10. Decyzja Admina jest ostateczna. Należy się z nią pogodzić i uszanować. Każda decyzja Admina jest podjęta nie bezpodstawnie.
11. Jesteśmy dla siebie mili, uprzejmi, nie obrażamy się nawzajem ani nie rzucamy w siebie miesęm.
12. Wszelki kłótnie należy rozwiązywać poza terenem chatboxa, może to być priv, bądź komunikator poza forum, kwestia indywidualna. Liczą się w tym także spory z administracją.
13. Piszemy poprawną i sensowną polszczyzną, żadnych PoKeMoNóF.
14. Zakaz publikacji treści rasistowskich, pornograficznych, nazistowskich, godzących w czyjeś wyznanie oraz kulturę.
15. Off-top i reklama może pojawić się jedynie w miejscu do tego wskazanym.
16. Login powinien składać się z imienia, imienia i nazwiska bądź pseudonimu postaci.W przypadku wątpliwego pseudonimu w nicku, jak "Arbuzik" należy o tym powiadomić administrację by uniknąć zbędnych nieporozumień.
17. Multikonta są dozwolone, jednak na piąte i kolejne wymagana jest zgoda administracji.
18. Bilokacja jest dozwolona. Postać może przebywać maksymalnie w dwóch miejscach jednocześnie (wyłączając eventy), pod warunkiem że każda rozgrywka zostanie zanotowana w kronice.
19. Zabicie drugiej postaci jest zabronione. Zasada ta nie obowiązuje, jeśli właściciel postaci się na to zgodził. 
20. Nie można pisać na fabule bez zaakceptowanej Karty Postaci.
21. Kartę Postaci należy złożyć w odpowiednim dziale w przeciągu dwóch tygodni. Po przekroczeniu terminu, konto zostaje usunięte. Jeśli użytkownik potrzebuje więcej czasu powinien powiadomić o tym Administrację.
22. Należy obowiązkowo zrobić Informator dla każdej swojej postaci.
23. Przed przystąpieniem do gry polecamy zapoznać się z wszystkimi informacjami potrzebnymi do rozgrywki.
24. Posty piszemy w trzeciej osobie liczby pojedynczej. Wypowiedzi rozpoczynamy od myślników. Dla Waszej wygody mogą być one zaznaczane odmiennym kolorem bądź pogrubione.
25. Wulgaryzmy w wypowiedziach fabularnych są dozwolone lecz prosimy o umiar.
26. Posty fabularne mają minimalną długość 5-6 linijek. Maksymalna długość jest nieustalona.
27. Proszę starać się o przestrzeganie zasad spójności, ortografii i stylistyki, aby posty były klarowne i łatwe w odbiorze.
28. Sceny erotyczne są dozwolone, jednak prosimy o odpowiednie ostrzeżenie o takiej zawartości na początku posta (np +18) albo ukrycie kodem: spoiler/hidden. Nie każdy po prostu chce czytać tego typu posty.
29. Posty fabularne piszemy w dostępnych lokacjach, oczywiście możemy tworzyć własne (w granicach rozsądku).
30. Off-top służy tutaj jako dział niefabularny, w którym każdy może zająć się jakimiś grami w trakcie czekania na sesję czy akceptację kp. Administracja nie ingeruje w znajdujące się tam tematy, ale uprzedza się, że nie powinny one naruszać granic dobrego wychowania.
31. Nie wolno wpadać do fabuły innych użytkowników bez uprzedniego uzgodnienia tego z nimi (nie dotyczy MG, którzy w pewnych sytuacjach mają takie prawo - aby urozmaicić rozgrywkę).
32. Wszelakie walki czy starcia powinny być sędziowane przez MG, chyba że z góry ustalone jest zakończenie. 
33. Podczas eventów to MG decyduje co się powiedzie, a co nie. Zabrania się podważania jego decyzji gdyż ma on na tym polu władzę absolutną.
34. Avatar ma przedstawiać Twoją postać a jego standardowe wymiary to 250x400.
35. Podpis jest sprawą osobistą. Można w nim umieszczać wszystko (nie przekraczającym norm moralnych), jednakże nie może on rozszerzać stylu forum.
36. W razie jakiś problemów ze wstawieniem lub obróbką avatarów należy zwracać się do Adminów lub Grafików.
37. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie. Użytkownicy będą o tym informowani - w ogłoszeniach, zawsze pojawi się o tym informacja.
Powrót do góry Go down
http://fourseasons.forumpolish.com
 
Regulamin Forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Four Seasons - Cztery pory roku :: Forumowe ABC :: Regulamin-
Skocz do: